بهترین دست نوشته ها، شعر و نثرها

بهترین دست نوشته ها، شعر و نثرها

::بیمار خنده های توام بیشتر بخند::
بهترین دست نوشته ها، شعر و نثرها

بهترین دست نوشته ها، شعر و نثرها

::بیمار خنده های توام بیشتر بخند::

زندگی چه می گوید؟

امروز که از خواب بیدار شدم

از خود پرسیدم: زندگی چه می گوید؟

جواب را در اتاقم پیدا کردم ...

پنکه گفت: خونسرد باش !

سقف گفت: اهداف بلند داشته باش !

پنجره گفت: دنیا را بنگر !

ساعت گفت: هر ثانیه با ارزش است !

آیینه گفت: قبل از هر کاری، به بازتاب آن بیندیش !

تقویم گفت: به روز باش !

در گفت: در راه هدف هایت، سختی ها را هل بده و کنار بزن!

زمین گفت: با فروتنی نیایش کن !

امشب دوای دردم را میخواهم

امشب باز دلم دیوانه شده ...

امشب دلم لبخندی میخواهد به شیرینی گفتار شهریار،

امشب یک دل سیر نوازش میخواهم از جنس صداقت،

امشب دوای دردم را میخواهم ... دستان تو ....


:: حسین ناصری

ولنتاین مبارک

عالی ترین معناها برای دوست داشتن،

خواستن کسی ست با همه ی خواسته هایش بی هیچ منتی !


ولنتاین مبارک


:: حسین پناهی

من و نازی