بهترین دست نوشته ها، شعر و نثرها

بهترین دست نوشته ها، شعر و نثرها

::بیمار خنده های توام بیشتر بخند::
بهترین دست نوشته ها، شعر و نثرها

بهترین دست نوشته ها، شعر و نثرها

::بیمار خنده های توام بیشتر بخند::

من زنم

من زنم و به همان اندازه از هوا سهم میبرم که ریه های تو!

درد آوراست که من آزاد نباشم تا تو به گناه نیفتی ،

قوس های بدنم بیشترازافکارم به چشمهایت می آیند...

تاسف باراست که باید لباسهایم رابه میزان ایمان توتنظیم کنم .


:: سیمن دانشور


عید

تو بیایی، همه ساعت ها و ثانیه ها

از همین روز، همین لحظه، همین دم، عیدند


::قیصر امین پور

همه ی دنیا فقط تویی

این دنیای کوچک و هفت میلیارد آدم!

یعنی تو باور می کنی؟

شمرده ای؟

کی شمرده است؟

جز سیاستمدارها

دیده ای کسی آدم بشمرد؟

باور نکن

نارنجی!

باور نکن

سبز آبی کبود من!

باور کن

همه ی دنیا فقط تویی و برخی دوستان

بقیه هم تکراری اند



:: عباس معروفی

بیگانه

همیشه روزهایی هست که انسان در آن کسانی را که دوست می داشته بیگانه می یابد ...

:: آلبر کامو
بیگانه

هیچوقت برنگرد...

هیچوقت برنگرد...میدانی؟ وقتی قبل از برگشتن فعل رفتنی در کار باشد

محبت خراب میشود،

محبت ویران میشود،

محبت هیچ میشود

باور کن 

یا برو یا بمان

اما اگر رفتی،

هیچوقت برنگرد...

                        هیچوقت


:: نادر ابراهیمی


ﺳﮑﻮﺕ

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺳﮑﻮﺕ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﯼ ﺗﺎﯾﯿﺪ ﺣﺮﻑِ ﻃﺮﻑ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﻧﯿﺴﺖ ،
ﮔﺎﻫﯽ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﯼ ﻗﻄﻊ ﺍﻣﯿﺪ ﺍﺯ ﺳﻄﺢ ﺷﻌﻮﺭ ﺍﻭﺳﺖ !

:: ﻣﯿﺸﻞ ﻓﻮﮐﻮ

انتخاب کن

روی میز
گزینه‌ی دوست داشتن هم بود
من دستانت را برداشتم


همیشه توان داشته باش

همیشه توان این را داشته باش تا از کسی یا چیزی که آزارت میدهد به راحتی دل بکنی 

::خورخه لوئیس بورخس

حقیقت

ما به آنچه حقیقت است اعتقاد نداریم بلکه به چیزی باور داریم که دوست داریم به عنوان حقیقت درکش کنیم. 

:: جویس کرول اوتس
اشتهای آمریکایی

شعر است دیگر ....

شعر است دیگر 
گاهی لبانت را می بوسد
و گاهی دهانت را می دوزد!

:: ای لیا