بهترین دست نوشته ها، شعر و نثرها

بهترین دست نوشته ها، شعر و نثرها

::بیمار خنده های توام بیشتر بخند::
بهترین دست نوشته ها، شعر و نثرها

بهترین دست نوشته ها، شعر و نثرها

::بیمار خنده های توام بیشتر بخند::

زندگی کن

دوست داشته باش و زندگی کن ، زمان همیشه از آن تو نیست . . .

فلسفه وفا

در فلسفه وفا چنین آمده است ، دل وقف شکستن است ، بیهوده نرنج . . .

دلهای پاک

دل های پاک خطا نمیکنند ، سادگی میکنند

و امروز سادگی ، پاک ترین خطای دنیاست . . .

حس عجیب زن بودن

زن ها همه چیز را میبینند و میشوند گاهی به روی خودشان نمی آورند گاهی میخندند

گاهی در چشمان دیگری می بینیند آنچه را که سعی در نگفتن دارد.

گاهی نانوشته های را میخوانند.


حس عجیبیست زن بودن.


حس اینکه باید بگویی میدانم باید بگویی اما میگذری می خندی و بی تردید خواهی دانست چون زن که باشی


"همه دیوانه بازی های عالم را بلدی"


حس عجیبیست زن بودن ....

تو را دوست می‌دارم.

در فراسوی مرزهای تنم
تو را دوست می‌دارم.
در آن دور دست بعید
که رسالت اندام‌ها پایان می‌پذیرد
. . . 

:: احمد شاملو

تو مرا می فهمی

تو مرا می فهمی

من تو را می خواهم

وهمین ساده ترین قصه یک انسان است
تو مرا می خوانی

من تو را ناب ترین شعر زمان می دانم

و تو هم می دانی

تا ابد در دل من می مانی...

خواهید فهمید

با گذر زمان، خواهید فهمید.

آنچه قرار باشد بماند، می ماند

آنچه قرار نباشد، نمی ماند.

زمان، اغلب مسائل را حل میکند.

و آنچه که زمان قادر به حلش نیست، 

شما خود خواهید آموخت که چگونه آنرا

حل کنید

دوستی

و چه خوب است دوستی دو انسان مثل ما

که اصلا ً شبیه هم نیستند، اما همدیگر را دوست دارند!


::شل سیلور استاین

دوست

همه محبتت را به پای دوست بریز

نه همه اعتمادت را


::امام علی(ع)

بوسه

. . .

زندگی یعنی

در خیابانی گم شوی

و کسی پیدا شود

بوسه تعارف کند ...



:: ای لیا