بهترین دست نوشته ها، شعر و نثرها

بهترین دست نوشته ها، شعر و نثرها

::بیمار خنده های توام بیشتر بخند::
بهترین دست نوشته ها، شعر و نثرها

بهترین دست نوشته ها، شعر و نثرها

::بیمار خنده های توام بیشتر بخند::

نامعلوم

لحظه ای

و پس از آن، هیچ

پشت این پنجره یک نامعلوم

                                      نگران من و توست.

رمز شکست

من رمز پیروزی را نمی دانم

ولی رمز شکست این است که

سعی کنی همه را راضی کنی.


::بیل کوزبی

هرکجا هستم باشم

دوست را زیر باران باید دید
عشق را 
زیر باران باید جست
هرکجا هستم
آسمان مال من است
پنجره
فکر
هوا
عشـــــــق
زمین مال من است
هرکجا هستم باشم
آسمان مال من است

ستمگر

اگر در بی عدالتی ها بی طرف هستید

بدانید که طرف ستمگر را گرفته اید.


::دزموند توتو

اعتفاد

هیتلر آدم خطرناکی است;

به هر چیزی که می گوید

اعتقاد دارد.

::جوزف گوبلز

مرد بودن یا نر بودن

زن قداست دارد

برای بودن با او باید "مرد" باشی نه "نر"!

گل من - شازده کوچولو

شازده کوچولو گفت:

گل من گاهی بداخلاق و کم حوصله و مغرور بود...

امـــــا...

            ماندنی بود .


این بودنش بود که او را تبدیل به گـل من کرده.


تنها اندکی

تا طلوع صبح ما اندکی خواب

                                      باقیست...

                                                    تنها اندکی.

نه ز یار انتظاری

چه غریب ماندی ای دل 

نه غمی ، نه غمگساری

نه به انتظار یاری 

نه ز یار انتظاری

::هوشنگ ابتهاج

ذهن فرهیخته

از نشانه های ذهن فرهیخته

آن است که در عین مخالفت با عقیده ای، به آن احترام بگذارد.